Logo Tiger HR
İK profesyonellerinin ihtiyaçları göz önünde bulundurularak geliştirilen Logo Tiger HR, web tabanlı yapısıyla İK'ya esnek ve fonksiyonel bir çözüm sunuyor.

Gelir İdaresi Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak geliştirilen e-Fatura çözümleri, faturaların dolaşımının dijital ortamda güvenle ve hızla gerçekleşmesini sağlıyor.
e-Fatura nedir?
e-Fatura, veri format ve standardı Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından belirlenen ve elektronik belge biçiminde düzenlenen, VUK gereği bir faturada yer alması gereken bilgilerin içerisinde yer aldığı, satıcı ve alıcı arasında dolaşımını güvenli ve sağlıklı bir biçimde sağlamak amacıyla Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından oluşturulan uygulamadır.
e-Fatura kullanmanın avantajları nelerdir?
Mevzuata uyumluluk
e-Fatura çözümleri, Gelir İdaresi Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak UBL-TR standardında ve elektronik belge olarak düzenlenen faturaların, belirlenen veri aktarım protokolü aracılığı ile gönderen taraftan alıcı tarafa iletimini sağlıyor. Faturaların elektronik belge olarak düzenlenmesi, iletilmesi ve muhafaza ve ibraz edilmesine ilişkin yasal çerçeve doğrultusunda, e-Fatura ile düzenlenen faturalar, kağıt fatura ile aynı hukuki niteliklere sahip bulunuyor. Anonim, Limited, Gerçek ve Şahıs şirketi statüsünde bulunan mükellefler, e-Fatura uygulamasından yararlanabiliyor.
Daha yüksek hız, daha düşük maliyet
e-Fatura çözümleriyle faturalarını dijital ortama taşıyan işletmeler ödeme ve tahsilat süreçlerinde hız ve verimlilik artışı elde ediyor. Ayrıca kağıt faturaların basımı, gönderimi ve saklanması gibi işlemlerden kaynaklanan maliyetler de ortadan kalkıyor.
Çevre dostu fatura süreçleri
e-Fatura çözümleri, kağıt kullanımının sona ermesiyle sağlanan maliyet avantajına ek olarak çevre dostu bir uygulama da sunuyor. Faturaların elektronik ortama geçmesiyle birlikte işletmelerde kâğıt kullanımı azaltılıyor ve her yıl yüz binlerce ağacın kesilmesi önleniyor.

